Pilens Trafikskola

Prislista

Hos oss får du en trygg, säker och prisvärd utbildning oavsett behörighet. Våra trafiklärare har en gedigen utbildning och många års erfarenhet, vilket i tillsammans med skräddarsydda utbildningar gör att du får ditt körkort så snabbt och smidigt som möjligt.

Bil (B körkort)

• Paketerbjudande - Bilpaketet 19250:-

Komplett teoripaket, 10 körtillfällen på 80 minuter (20 lektioner), riskettan, risktvåan samt lån av bil till körprovet.
    Ordinarie pris: 19750:- | Spara 500:-

• Paketerbjudande - 5 körlektioner 6350:-

5 körtillfällen på 80 minuter (10 lektioner).

Moped (AM körkort)

• Handledarkurs 495:-

Handledarkursen, även kallad introduktionsutbildning, krävs för att få övningsköra privat. Kursen är aktuell för både handledare och elev, båda måste med andra ord gå kursen för att få övningsköra tillsammans.

• Körlektion 80 min 1330:-

Våra körlektioner hålls i grupp med 2 till 3 elever samtidigt i bilen. Varje elev kör 2 gånger per lektion, och varje gång är 40 minuter i taget. Medans en elev kör så utbildar och handleder trafikläraren även övriga elever muntligt ut ifrån de trafiksituationer som uppstår för eleven som framför fordonet.

• Teoripaket - Digitalt 2350:-

Komplett digitalt studiematerial som du kommer åt från din dator, mobil eller surfplatta. Du kan se på filmer, lyssna på texter och göra obegränsat med tester online. I paketet ingår det även lärarledda teoriforum och lektioner på trafikskolan.

• Enskild teorilektion 600:-

60 minuter lång teorilektion med trafiklärare.

• Riskettan 950:-

Obligatorisk teoretisk utbildning för körkortstagare. Kursen är 3 h och behandlar ämnen som alkohol, trötthet och riskfyllda beteenden i trafiken.

• Risktvåan / Halkbana 2800:-

Obligatorisk praktisk utbildning som innefattar körning på vår suveräna halkbana. Här får du chansen att på ett säkert sätt testa på att köra på olika vägunderlag och göra olika manövrar.

• Lån av bil till körprov 950:-

Ta ditt körprov med samma bil som du använt till dina körlektioner.

• Paketerbjudande - AM körkort 4995:-

Komplett utbildning som innehåller både all obligatorisk teori samt praktik. Klass 1 gäller moped som får färdas i max 45km/h.

Alla priser är inklusive moms.